luni, 20 noiembrie 2017

my life in pictures - Project!

  • cafea
  • mâncare
  • no make-up
  • București
  • facultate
  • metrou
  • adrese joburi
  • tren
  • acasă = Brașov

Viața departe de casă poate fi definită printr-un singur cuvânt: complexă. Bucureștiul este văzut „orașul tuturor posibilităților”, de tinerii din provincie, de .. comunicatori. Cum spun la fiecare interviu de job (mult râvnit), am venit aici în special pentru a mă dezvolta pe plan profesional. Doar că această profesie va veni după doi ani de master și după ceva practică.
Telefonul este extensia omului, se lipește de mâinile noastre mai ușor decât se lipește o carte (cc părinți). Este atât de intim, încât e și jurnalul și martorul tuturor lucrurilor vorbite și făcute, iar toate astea iau forma pozelor.  Fiecare moment, loc, mâncare, băutură, orar, mesaj, conversație, fiecare tâmpenie se află în galeria telefonului. Acest lucru este deja un habitus pentru generația noastră, maică..
Trecerea de la un oraș micuț și civilizat - Brașov, la o capitală europeană agitată, cu specificul zgomot de claxon, poate însemna un mic (mare) șoc cultural, o oarecare perioadă depresivă, un mare necunoscut și o mare de oameni. Tind să cred că, poate, cea mai mare realizare a mea, de când sunt la București, este că am învățat să merg cu metroul.. ceea ce părea a fi înfricoșător și al naibii de greu la început.
Tocmai pentru că am plecat de acasă și am lăsat unele dintre cele mai importante persoane pentru mine (clișeic, știu), viața mea de proaspăt bucureșteancă (de aprox. 2 luni) s-a desfășurat în diferite cadre: conversații, rețele sociale, video call-uri, apeluri și mesaje la ore târzii din noapte sau cu noaptea în cap. Însă cea mai multă memorie și cel mai des mesaj primit a fost cel în care era atașată o fotografie, un screenshot ș.a.
Cele mai frecvente teme/motive din pozele trimise/primite erau cele care evidențiau statutul meu de „plecată de acasă” , de studentă, de singură pe lume, de.. dor. 😇
Așadar, timp de aproximativ două luni, am trecut de la poze cu rezervări la tren, la cafele, apusuri bucureștene, aglomerație urbană, melodii de dor și jale (apropos! e prima oară când plec de acasă de-a binelea, și nu.. nu sunt vreo fandosită). Am mai fost chemată la câteva interviuri, deci sunt și poze cu adrese, mijloace de transport în comun etc. În general, pozele sunt întocmai cu realitatea, iar în cazul meu, și a multora, cu siguranță, activitățile surprinse de camera telefonului iau forma unui proiect de tipul „My life in pictures”.
În continuare, vor fi reprezentări ale diferitelor ipostaze ale eului liric, hehe, cu explicația aferentă, corespunzătoare, #glumitsă.

                                                       


  • Gătim?! Supraviețuim..

 

Am gătit de la lapte cu cereale, până la supă (care a ieșit chiar foarte bună). Mâncărurile cele de toate zilele: zacuscă și cartofi prăjiți. Au fost perioade în care corpul respingea toate prostioarele și avea nevoie doar de ceva fiert: morcovi și cartofi. Sfinte!

  • Experiențe culinare diferite?! curaj.



Axa Brașov - București. Cafeteca. Burger Van Bistro. condimental. calif. Pizza Delicio. Sergiana. #fuckit

  • Apusuri și vederi.


 Acasă


M-am plimbat, iar printre cele câteva locuri vizitate în București, am dat de lucruri cu atât de multe zerouri încât nu știam să le citesc. 😋


  • M-am și plimbat, am făcut cumpărături și am adăugat experiență, hahahihi.

  Am adăugat experiență de viață. Am văzut lumea.



  • Am avut timp pentru mine și pentru lucrurile care imi plac. 💗


 
 

 


Life is pretty amazing!

Toate ca toate, dar fără mulțimea asta de poze nu aș fi putut trece peste unele momente nasoale, iar felul meu și miștoul cu care tratez lucrurile face viața atât senină și frumoasă pe cât ar trebui cu toții să o vedem.

Unele poze sunt miștocăreli, iar transpunerea lor sub forma acestei postări este o formă de „manifest” pentru tot ceea ce înseamnă pozele adunate în telefon. Exact așa suntem cu toții. Cu bune, cu rele, cu screenshot-uri, cu filtre, chiar și cu măști pe față.

Thanks to SoftransLidlMetrorexBravo, ai stil!, SNSPA an soooo on! Thankies. 💞




Everything I do, I do it with Passion.Fashion.

Follow me on Instagram @ioabumbar
Like me on Facebook
Have fun with me here! 
Always online.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu