miercuri, 18 ianuarie 2017

Insight.

      Stând într-o cafenea #starbucks #starbucksromania #brasov, fără baterie la telefon, am observat unele trăsături ale oamenilor. M-am plictisit și eu de câte ori am spus că, din păcate, prima oară văd ce e mai rău în oameni.
      Poate e de la cafea.. Mă trezește #caramelmacchiato
     Primul gând care mi-a venit în minte, pe lângă faptul că frige cafeaua și eu aștept pe cineva, care nu știu dacă se va gândi că voi fi în acel loc, este o întrebare: „ De ce ne machiem?”. Acesta se vrea a fi un intro al unui articol de makeup, inside makeup, asta dacă există conceptul ăsta.
      Mă machiez >EU< de frumos, de statut, de notabil. #superficial #passion #true #notsouglytruth

Definiția răutății pe care eu am văzut-o în câțiva oameni. @ +Google 


PS: Everything I do, I do it with fashion. (Pinterest) #cliche

Follow me on Instagram: www.instagram.com/ioabumbar
Watch me on Facebook: www.facebook.com/ioana.mhm
Or speak with me wherever you want, always online

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu